Oct 24, 2010

awak untuk saya untuk awak

hari tu saya bercerita tentang awak kat kawan2 saya
saya kata saya bahagia, saya gembira sangat2
diorang tanya awak siapa
diorang nak tahu macam mana saya kenal awak
diorang rancang nak jumpa awak
saya diamkan dan saya senyum je macam biasa
padahal dalam hati saya teringat awak
berbunga2 mata saya terbayang awak

hari ni saya cerita lagi tentang awak kat kawan2 saya
tapi saya bawa teman setia nama dia airmata
diorang tanya saya kenapa
diorang nak tahu saya sakit ke
diorang rancang nak hantar saya ke hospital yang ada
saya senyum juga walaupun sakitnya saya je yang rasa
airmata saya xberhenti mengalir je


kadang2 saya senyum sebab teringat kat awak
awk buat saya gembira walaupun awak buat saya terluka
kadang2 saya menangis sebab sakitkan hati awak
awak buat saya geram tapi awak x sedar tu semua
kadang2 saya harap saya x kenal awak
awak buat saya leka dengan emosi yang tah apa2
kadang2 saya nak cakap pada awak
awak sangat bermakna pada saya tapi xterluah segala


hari tu awak jumpa saya
awak kata kita xselangkah bersama
lepas tu awak hilang tbe2 saya yang teraba2
hari ni saya cari awak
saya kata kita dah tak ada apa2
saya pula cuba nak hilang tapi awak buat tak tahu je


saya mula rasa saya kena terima ini semua
awak bukan hak saya dan awak bukan milik saya
tapi saya xpernah berhenti berdoa pada DIA
sebab saya yakin awak je untuk saya..




Onion IconsOnion IconsOnion Icons
ngee-ngee.. comel kn ak sebab buat puisi ni, tehee~



p/s~ terel jugak ak buat puitis2 ni..jangan pndg rendah pada org rendah mcm ak, hoho~ tiada kaitan dengan y hidup, y sudah tiada atau yang mahu untuk tiada..enjoy!

2 comments:

  1. Allah tahu apa dlm hati kita.. :)

    ReplyDelete
  2. yep, Allah tahu hamba dia boleh bertahan tahap mana
    dan Dia pn tahu kalau hambaNya dah redha
    alhamdulillah

    ReplyDelete