Aug 22, 2010

AKU MENCARI CINTA..?? bukn ak



tgh2 ak blogwalking skali jmp ini page daa kt sape pny tah..layan~
*aku ske je soh puisi ayam2 nih..lalalala~*





KAU DAN AKU
kita pernah bersama terlalu erat
susah senang tiada had
jatuh bangunku kau sentiasa dekat

KAU DAN AKU
sentiasa bersama menuju destinasi kita
hanya kita berdua tanpa mereka
tak ku pandang yang selainmu
tak ku acah y kiriku
kerana adanya kau padaku

akan tetapi


KAU DAN AKU
kita gagal pertahankannya
kita gagal pertaruhan yang ada


KAU DAN AKU
tiada lagi kisah suka
tiada lagi intiman yang mesra
kau tidak bersamaku setiap masa
kau kini berpaling kepadanya

kau putuskan penghubung ikatan kita
kau lupa kasih kita demi yang ketiga
aku terpaksa melepaskan dirimu demi dia




KAU pergilah SELIPAR TANDAS oii... masuk dalam tong sampah tu, mengada nk sgt putus kn!!!


ahernya ak merembat siper mck cleaner *kot..xsure* y tersadai tnpa penghuni
kt komplex sukan uni ak..miaahahaha~















NOTA CIK CINTA *eceh*:
sesaper nk curah tabur hambur bakat deklamasi, ak sgt silakan...SYARAT2 N SEGALA MCM IKUT PAK INCIK PENCINTA AD KT BLOG BLIAU... caps lock tu~ haha...(cm tag HIGHLY RECOMMENDED lak an, hehe).ok2 ak nk tdo jap da nih...SELAMAT MENCUBA!!!

eh cop2, lupa lak..ni link contez pak incik tu.. jenguk2 ler..

4 comments:

  1. ok saya approve penyertaan awk, tp nant letak satu lg banner di sidebar ya(^_^), terima kasih(^_^)

    ReplyDelete
  2. jiwang giler ko ngan selipar tandas ko 2...

    ReplyDelete
  3. lagi jiwang lagi ko dgn 'si dia' ko 2... :P

    ReplyDelete
  4. pearl: rilek r, tu nk reveal sape 'dia' y membawa ak ke destinasi a.k.a. toilet..hubungan kami xberkekalan..haha


    ewan: mksud ko 'si dia' y manakah...selipar atau ak atau encik itu..sapekah

    ReplyDelete