Apr 3, 2009

~miss vampire sucker~

pengalaman y sgt istimewa bg saya


hari ini dlm sejarah kehidupan seorg MELLISA BINTI ABDULLAH... saya menderma darah!
memula saya rasa agk takot, ye r da lama xmen ngn jarum (wah! cm 'doktor' plak kn...)
skali tu, sy cek darah, darah saya sama ngn darah kakak saya, kami B, lalalaa~
maknanyer sape2 y ragu2 tentg status sy, disini sy dgn bangganyer menkonfemkn
saya adalah ank kpd ibu n abah saya...hahaha!!!

p/s: ada makhluk2 tertentu y kata saya mcm ank angkat sebab muka sy sgt lain dr adek bradek sy, kuasam tol meke2 tu~ aicet sguh!




husna kata jarum dia besar, ok fine~ memula dia cocok kat lengan memg relek je, jarum kecik tp 'berasa' ler jgak... then ble dia suck plak, ak xperasan jarum tu, just rasa sengal2 je
tetiba masa k tgh ckp2 ngn ibu kat fon, kain cover jarum tu jatuh, ak pn TERusha...
walawei~ besar gak beb!!! hahaha~ tp ak pny 350cc je r pn

berat ak sejak menjd single semakin bertmbah, hoho~ berapa? hehe... adakah kerana ak sgt senang hati dgn makanan atau ak semakin kaya berbelanja? wah! haha~ :)

No comments:

Post a Comment