Aug 11, 2011

dia datang lagi


Assalamualaikum wbt


siapa yang tahu maksud2 mimpi??? bachaooo~ malam tadi aku mimpi lagi benda aneh. patut ke ak g jumpa tokmoh2 or tabib2? ish xsuka lah bila kena mimpi benda2 cenggitu, xshukerrr! eh gedik sguh perkatan tersebut, euks! ok2, malam ritu aku ada mimpi aku tengah gendong satu baby ni kat side kiri. kalau diikutkan buku 'PERUBATAN ISLAM MENANGKIS KEJAHATAN MAKHLUK HALUS' hasil tulisan Ustaz Sharhan bin Shafie, bila seorang wanita bermimpi menyusukan bayi adalah petanda yang tak elok, a.k.a berkemungkinan terkena buatan orang or ada 'mereka' yang tak diundang berdekatan. ish ye ke ni?? nauzubillah ok! siapa2 yang ada ternawaitu, telah menawaitukan, akan bernawaitu nak menganiaya sesiapa especially saya Mellisa Abdullah ini, silalah confront dan janganlah membuang tenaga masa dan wang mengenakan saya dengan apa bentuk cara khurafat! 

malam tadi mimpi lagi aneh, super aneh dari yang lain2 sebelum ni. kawasan rumah aku sendiri. aku tengah dok usha seekor anjing kat luar rumah, dan anjing ni bukan anjing yang sembarangan kita nampak kat kawasan perumahan yang dok merayau sana-sini tu, tapi ni jenis yang dibela... anjing yang macam ni


sumpah ak tak tahu apa jenis nama menatang ni

ok, memula ak usha dia time tu dia masih kat rumput2 jiran depan rumah, then tah cane one time after that ada binatang yang dtg menghala ke rumah ak. then tah camane plak after dat, ak tengah berusaha nak tutup pintu and nak halang satu benda masuk. mintak tolong dengan my lil sis, dia xnk tolong then minta tlg dgn my lil bro pun dia kata tgh buat keje (tp sume pn menolak nk tolong ibarat tak nampak ak tgh struggle dgn benda tu)...benda apa? ha ini yang buat ak agak cuak, benda ni berbadan manusia tapi yang ak tahu dlm mimpi tu, kepala dia anjing! dan y lebih tragis mencuakkan ak, ak da tolak katup rapat glass-sliding door tu, tapi dr tengkuk hingga kaki dia ada dlm rumah, cuma kepala dia kat luar, means half way in, half top outside the house. dem apabenda y ak mimpi ni??? and mimpi ni lepas ak tdo after sahur, lepas ak istikharah before tdur. apakah??? ini adalah antara mimpi paling pelik pernah dialami. anyone know what it means? maybe i shud just call that ustaz to ask him what it means, kan? ish aneh.



p/s~ ada ke 'mereka' berdekatan aku?? nauzubillah


4 comments:

  1. kena tgok balik ape yg cik mell hajatkan didlm solat istikharah tu.....

    ReplyDelete
  2. selalunya sy istikharah niat random, xde khusus sb bila sy lapang sy buat je

    ReplyDelete