Aug 15, 2011



Assalamualaikum wbt



da teraweh? malam ni masih dalam bulan Ramadhan ok! (da tu ko wtpe kat blog ni?? hehe)... CEPAT LARI SELAMATKAN DIRI!!! malam ni aku terasa lemau, so aku tak pergi ikut puan ibu da adik2 gadis ke surau, sebab apa gunanyer kalau solat takde mood..kn? kn?? setuju je lah tu.

banyak betul nyamuk kat umah aku sekarang ni. apa dorang hengat dorang je pose pagi2 ke?? aku pun pose, tapi aku xde pun berbuka kat dorang! nyamuk sungguh! aku report kat polis nt. ouhh membuat entry di blog sambil aku mendengar lagu-lagu korea kat Realplayer. BIG BANG! yeah, aku sangat suka hamba2 Allah yang hensemeh ni~ dan makin lagi aku amat paling suka (fail tatabahasa ko!) tengok adik DaeSung. hah, adik ok~ Dea Sung ah, call me noona, aracchi? wakaka.

opps jauh simpang aku masuk ni, awalnyer nawaitu aku nak menaipan tentang muvie2 dan drama2 yang dok bertayangan kat tv tu ha. aku x suka tengok. hahahaha..... ada orang lain kesah ko xsuka? AGH! lantak r, aku punya blog, skati bulu mata aku r nak suka tengok ke tak. kenapa aku xsuka tengok cerita/muvi/drama melayu?? ha ayat awal tadi belum habis. aku TAK SUKA nak tengok cerita melayu kat tv. kalau cerita indon tu apatah lagi! menyampah yang amat sangat. sebab?? skati aku r jugak. (siut r ko ni, mentang2 blog ko kn).















itu je, sekian. hahaha (inilah hasil bila nak menaip tetiba malas)
sengal sungguh budak domok ni, ha mesti korang nak ckp cmtu kn? ah lantak jugak


No comments:

Post a Comment