Apr 2, 2011

dan dia sangat comel!


muka kerut2..ouh sangat teruja cik lisart!



tenyom2...alololo~ cobet skek pipi tuuu~

ni ank buah seorang encik tu yang x lama lagi akan menukar titlenyer
kepada saya iaitu dari enck ehem2 kepada kakak saya kepada title baru...
ENCIK ABANG IPAR!!!
ye kakak n encik ehem2 kakak saya akan bertunang pada mei ini
setelah tah berapa tahun bercintun gaduh2 perang dunia ke 21

ye dak kocik kat atah tu, ank buah beliau
ayat2 kat bawah sila baca macam adik2 kat tadika KEMAS tempat ak stdy dlu
-->> baca seketul2!

budak kecik itu sangat comel
saya sangat suka budak kecik di atas itu
nama budak kecik itu saya xpasti
tapi saya tahu nama dia jaja
kalau nama dia bukan jaja
saya xtahu apa nama dia (cis xtw..!!)

saya berharap selepas kakak saya dan encik ehem2 tunang2
maka mereka akan cepat pulak kahwin dan kemudian saya akan ada ank buah sendiri
comel2
bolat2
putih2
gebu2
sebab saya nak men guling2 dengan ank buah saya nt
sebab saya nak gomol2 dia sampai dia nangis (hoho nawaitu)

itu saja niat entry saya kali ini
~sekian~

No comments:

Post a Comment