Mar 29, 2011

benci

salam malam hari. sudah malam dan telah melebihi 12 malam pada ketika ini -->> sila baca dengan baku


mata da makin malas sedangkan petang tadi dah tidur...ekceli bukn petang sangat pun, time zuhur je...je? haha yela2, zuhur nk ke pukul 4 td. ala tipu sikit2 je. entry kali ni saya (SAYA?????) nak kongsikan pendapat saya tentang sentence ni (ko hengat org dulik ke pendapat ko? aaaa nk jugak cakap kt sni~)


EASIER SAID THAN DONE


ha sape x pernah dengar x pernah baca ayat yang da ak (ak pulakkkk...) taip kat atas tu...siapa? sape??
sungguh lah boleh masuk toilet flush laju2 sebab kalau ada yang kata xpernah dengar, xpernah baca, xtahu pun wujud, ak anugerahkan korang pangkat tukang flush toilet hostel blok C6 ini. giler mengada2 xtahu konon~


ha camni sebenar2 nyerrr... ada lah sorang hamba Allah namanya manusia berjantina lawan dengan ak. dia ni siapa? ah sebok r xyah tahu, baca je entry ni. ok back to the story... kita ni manusia bila kita janji or beriya2 kata nk buat, and sampai buat orang yang menerima janji or kata2 kita tu percaya n yakin yang kta mampu buat sesuatu perkara, kita perlulah tunaikan, sebab itu janji n kata2 yang dah kita lafazkan..... -->>lafazkan?? macam cite jiwa juwi plak word tu, agak xsesuwahai tau~ TUKAR!


ok2, rilek xperlulah nak caps lock word tu... tarik nafas, tolak laptop, regang2 tengkuk sendi dulu...da ok Cik Siswi? orite, style~ ok sambung semula cite. adalah seorang teruna ni, yelah teruna lah kan, xkn nak panggil jantan, kaso eh~ lelaki lah, pasar sket kn..kn..
ha lelaki ni telah mengeluarkan kata2 yang ibarat janji, tapi bila sampai masa encik lelaki ini tidak menunaikan apa yang dikatakannya, jadi apakah hukumnya? hukum karma? karmasutra? sutera kasih lagu in-team??






aish pe ni~ betul2 r...nk kna marah ler tu kn. mesti nyer ni


ha apakah hukumnya kalau orang tu da memberi kata yang seperti meyakinkan sesebuah pihak a.k.a ak ler tu kan sape lg watak dlm blog ni, dan apabila tiba masa, encik lelaki buat macam I NEVER SAID THAT... ok fine~ tapi disebabkan Cik Siswi adalah orang yang berpegang pada kata, dan sangatlah sensitif orangnya (ye ramai dah kata n saya pn tahu sendrik), maka saya dengan rasminya telah menjatuhkan hukuman bahawasanya kamu Encik Lelaki, adalah...telah...pada masa ini...sudah....berdusta dan tidak mengotakan kata2 kamu kepada saya. maka selepas ini (alaa ni y xbes ni...T__T), saya xnak lagi kawan dengan kamu! saya merajuk dengan kamu dengan sungguh2. ah lantak pi r kamu tahu ke x. lalala







p/s! hwo sebelum ni cakap kemain lag, smpai masa terus tah2 ye...^#@!#$%^*&R...benci tw~!!!

No comments:

Post a Comment