Feb 27, 2011

terima kasih

Assalamualaikum wbt
disini ada beberapa perkara yang nak diberitahu tapi x berkepentingan cuma untuk diri ak dan hanya untuk AKU SENDIRI. ak berasa bersyukur menjadi diri ini,so kalau korang ada x puas hati dengan ak, datang sini,kasi settle sebab ak adalah ak, bukn korang yang jd ak. ak bangga dengan diri ini, walaupun x banyak yang boleh dibanggakan.

TERIMA KASIH kepada DIRI AKU SENDIRI sebab berjaya bertenang, and tak jadi post entry berjela2 yang ditaip sejak maghrib tadi tentang ketidakpuashatian ak sendiri.

TERIMA KASIH juga kepada DIRI AKU SENDIRI sebab berjaya mengelak dari sound nyaun orang dalam blog, dan x end up sakitkan hati sendri bila baca semula entry.

TERIMA KASIH xterhingga juga kepada DIRI AKU SENDIRI sebab berjaya mengawal emosi, dan x explode macam entry yang pernah dibuat before ni sampai ada yang maki2, minx maaf tulus sanubari.

TERIMA KASIH sekali lagi untuk DIRI AKU SENDIRI sebab xganggu gugat hubungan silaturrahim yang dibina dan terjalin dan harap berkekalan insyaAllah ke jinjang pelamin. semoga hidup kita lebih diberkati dan jauh dari hasad n dengki.

TERIMA KASIH akhirnya untuk DIRI AKU SENDIRI lagi sebab boleh berfikir dengan logik dan mengambil keputusan berdiam diri bukan kerna takut, tapi masih waras dlm limit dan tak mengakibatkn org lain kecik hati.


p/s~ terima kasih kerana membaca blog ini...muah! X)

1 comment: